Opvang en overblijf

Opvang

Op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag is er opvang voor en na schooltijd (VSO en BSO). Deze opvang wordt georganiseerd door Wasko. De woensdag en de vrijdagmiddag is de opvang gezamenlijk met de boerderij in Bleskensgraaf. Bij voldoende animo zal ook de BSO op woensdag- en vrijdagmiddag op school starten.
Voor meer informatie en het opgeven van uw kind kunt u contact opnemen met 078-6157165 of kijkt u op www.wasko.nl.

Overblijf

Op onze school wordt tussenschoolse opvang (TSO) geboden op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.
De kosten hiervoor bedragen: 2,00 euro per kind. Ook is er een mogelijkheid om een strippenkaart (10 strippen) te kopen. Kosten hiervoor zijn: 17,50 euro.
Op vrijdagmiddag mogen de onderbouwkinderen (gr. 1-4) gewoon op school eten. Ze moeten dan wel om 12.50 uur worden opgehaald door de ouders of verzorgers. U dient zelf te zorgen voor de maaltijd van uw kind. Denkt u daarbij ook aan het drinken voor tussen de middag? De kinderen krijgen een snoepje op school. U kunt uw kind opgeven, via whatsapp, bij Wilma Bokhout (06-47157663) of Jacqueline Kanters (06-13479307). Als u uw kind heeft opgegeven krijgt u van ons een informatieboekje met verdere uitleg over de TSO.